بازاریابی از طریق موتورهای جستجوبهینه سازی موتور جستجو

تولید محتوا مطابق با آخرین تغییرات الگوریتم فلوریدا ۲ گوگل ۲۰۱۹

چندی نگذشت که گوگل در تاریخ ۱۲ مارس به روزرسانی الگوریتم گسترده ای را منتشر کرد ، برخی آنرا “به روز رسانی فلوریدا ۲” نامیدند.
  اما این نامگذاری مقداری سردرگمی در بین SEO کاران ایجاد کرده است که نمی دانند نسخه این هفته مربوط به بروزرسانی فلوریدا در نوامبر ۲۰۰۳ است یا خیر.بله , اینطور نیست. ادامه مطلب را مطالعه بفرمائید تا موضوع روشن تر شود.

بروزرسانی های گسترده هسته, شامل پیشرفت در الگوریتم کلی Google به منظور درک بهتر نمایش داده های جستجو و صفحات وب است.این پیشرفت ها به Google کمک می کند تا با دقت بیشتری با پرس و جوهای جستجو با صفحات وب مطابقت داشته و رضایت کاربر را بهبود بخشد.

نکته مهم : فلوریدا ۱ و فلوریدا ۲ متفاوت هستند

بروزرسانی الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل در سال ۲۰۰۳ ، با نحوه بروزرسانی امروز تفاوت زیادی دارد. آنها موجودیت های کاملاً متفاوتی هستند ، الگوریتم های کاملاً متفاوت هستند که متفاوت هم عمل می کنند. هم به روزرسانی سال ۲۰۰۳ فلوریدا و هم به روزرسانی هسته ۱۲ مارس به عنوان بروز رسانی های بزرگ دسته بندی می شوند ، اما واقعاً نباید ویژگی های آنچه در نوامبر ۲۰۰۳ اتفاق افتاد را با آنچه در مارس ۲۰۱۹ اتفاق افتاد مقایسه کرد.

این به روزرسانی Google چقدر مهم است؟

براساس آنچه قبلا هم اشاره کردم ، این بروزرسانی دارای اهمیت زیادی است. اطلاعاتی که به من داده شد این است که این بروزرسانی یکی از بزرگترین بروزرسانی ها در سال های اخیر است.

در گذشته ، هنگامی که یک به روزرسانی بزرگ Google اتفاق میافتاد، معمولاً به معنای ادغام چیزی بود که به طور فاحش باعث تغییر در نحوه رتبه بندی سایت ها می شود.گوگل به روزرسانی سال گذشته را “مطابقت عصبی” نامیده است.

هدف گوگل از تغییرات الگوریتم فلوریدا ۲

به روزرسانی گسترده هسته به این معنی است که Google هیچ جاویژه یا سیگنال خاصی را هدف قرار نمی دهد مثلا کیفیت.بنابراین در این بروزرسانی گسترده الگوریتم ، Google هیچ چیزی را هدف قرار نمی دهد.جان مولر از گوگل هم , به طور مداوم هرگونه تغییر هدفگذاری را تکذیب کرده است و بیان نموده که به روزرسانی های گسترده هسته ای , جاویژه های خاصی را هدف قرار نمی دهد.

بهترین روش برای فهم یک بروزرسانی گسترده هسته ای ، کنار گذاشتن پیش فرض های متعصبانه ای است که درباره گوگل برای هدف قرار دادن صفحه بی کیفیت و یا سلیقه های مختلف دارد. بلکه باید بر روی عوامل مرتبط با آن مانند مواد زیر تمرکز نمود:

۱- افزایش عملکرد مدیران سایت
۲- رتبه دهی به سایت ها بر اساس معیارهای واقعی و قابل اندازه گیری انجام می‌شود.
۳- قرارگیری سایت‌هایی که تولید محتوای یونیک انجام می‌دهند، در رتبه‌های اول گوگل
۴- برقراری ارتباط بهتر و مناسب‌تر بین المان‌های مختلف سایت

تولید محتوا با توجه به الگوریتم فلوریدا ۲۰۱۹

برای اینکه بتوان مطابق با تغییرات الگوریتم فلوریدا به رتبه‌های برتری در گوگل دست یافت، باید برای تولید محتوا به نکات مختلفی توجه کرد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود:

۱- تولید محتوای یونیک

محتوای تولید شده باید کاملا اختصاصی نوشته شود و از نوشتم محتوای کپی به شدت جلوگیری شود. در الگوریتم جدید گوگل هیچ یک از محتواهایی که کپی شده باشند، جایگاه نخواهند گرفت.

۲- استفاده از تیترهای دست اول

تیترهای سایت باید دست اول و انحصاری انتخاب شوند. برای تیترها می‌توان از اعداد و ویژه تاریخ استفاده کرد زیرا کاربران ترجیح می‌دهند، محتواهای بروز را مورد استفاده قرار دهند.

۳- توضیحات متای اختصاصی

نوشتن توضیحات متا اهمیت بسیار زیادی در سئو سایت دارد و به همین علت باید متای نوشته شده کاملا یونیک و باکیفیت باشد.

۴- تهیه عکس‌های اختصاصی

تمامی وب سایت‌ها باید سعی کنند، علاوه بر تولید محتوا متنی بر تولید محتوای تصویری نیز فعالیت کنند و عکس‌های اختصاصی برای وب سایت خود تهیه کنند و حتما برای آن‌ها تگ alt‌ یا همان توضیحات بنویسند.

۵- لینک سازی داخلی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در تغییرات الگوریتم فلوریدا باید به آن دقت کرد، آن است که لینک سازی داخلی باید کاملا هدفمند و حرفه‌ای انجام شود و از لینک دهی بدون استراتژی باید جلوگیری شود. لینک سازی داخلی افزایش قدرت صفحه را به همراه دارد.

۶- تهیه ویدئوهای اختصاصی

بهتر است در صورت امکان برای محتواهای تولید شده ویدئوهای اختصاصی تولید شود و سوروس آن‌ها حتما بر روی هاست سایت قرار گیرد.

در مطلب فوق از محتوای سایت راسا نیز استفاده شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا