نظریه های سازمان و مدیریت نوین

فرآیندهای صحیح مدیریتی را در جهت افزایش تخصص، پیشرفت و احساس تعلق به کار ببندید

مدیران موفق در دنیا دانش مدیریتی خود را با استفاده از معتبرترین منابع پژوهشی و تحلیلی مدیریت در جهان، به روز می‌کنند. شما نیز اگر می‌خواهید کسب و کار خود را رونق بخشید و رضایت و کارآمدی کارمندان را افزایش دهید، باید فرآیندهای صحیح مدیریتی را به کار بندید.

لوئیس گرستنر مدیر موفق و محبوب IBM می‌گوید:

کارمندان شما کاری که از آنها انتظار دارید را انجام نمی‌دهند، آنها کاری را انجام می‌دهند که می‌دانند شما بازرسی خواهید کرد. اگر دوست دارید کاری کنید که کارمندانتان با علاقه شخصی خودشان برای شما کار کنند و نه به خاطر حقوق‌شان، بهتر است به آنها به جای پول، تخصص، پیشرفت و احساس تعلق بدهید.

اما چطور باید این کار را انجام داد؟ کارمندان خود را متخصص کنید. احساس تعلق به مجموعه را در کارمندان تقویت کنید. به آنها یادآور شوید که کارشان ارزشمند است. شرایط آنها را درک کنید.

یک مدیر موفق همیشه بر شانه کارمندان موفق ایستاده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا